Moja lista blogów

czwartek, 2 września 2010

TATTOO NIGHT!

Dzisiaj troszkę bardziej pozytywnie. Warszawski tatuator Junior jest jednym z moich ulubionych. Od zawsze inspirowała mnie jego twórczość i to nie tylko ta tatuator-ska. Oczywiście jak większość ludzi, która go zna, na początku nie był przeze mnie lubiany a raczej postrzegany jak typowy, warszawski cwaniak. Życie jednak zweryfikowało i od wielu la jestem pod wrażeniem jego pomysłów oraz osobowości. Czasami film, czasami art fusion, czasami kontrowersyjna reklama a czasami najzwyklejsza olewka czy szczere, bolesne i prawdziwe słowa, to Sebastian we własnej osobie.
Tym razem mamy kolejny wernisaż, organizowany wspólnie ze studiem Azazel i Art Force. Z rozmowy telefonicznej z Dominikiem, który obok Juniora jest organizatorem tego projektu, ma być to głównie prezentacja fotografii związanej z tatuażem a także pięknych tatuaży.
Wystawa to jedno, i chwała im. Ja dodatkowo podziwiam ich za to, że udało się zrobić coś wspólnie. Nie patrzą na siebie jak na konkurencje ale jak na kogoś, dzięki komu można zrobić coś fajnego. Może uda się jeszcze wciągnąć do tego Bartka Panasa i studio Gulestus?
Do rzadkości niestety należą takie akcje, o zasięgu co prawda lokalnym, opartym na studyjnych społecznościach ale jakże ważnych, konsolidujących i budujących scenę. Może inne miasta wezmą z tego przykład?
Powodzenia!
Radek

Warszawa
Platinium Club & Restaurant
08.09.2010.
g.20.00


1 komentarz: