Moja lista blogów

środa, 30 grudnia 2009

KOŃCÓWKA :)




Święta, święta i po świętach, można by powiedzieć, gdyby nie Nowy Rok! Nie można się jakoś skupić i czas inaczej płynie w tej końcówce roku. W ostatnim liście napisałem o umieszczeniu na stronie Tattoofestu wykazu zgłoszonych artystów na 2010 rok, chcących wziąć udział w organizowanej przez Nas konwencji. Zakończyłem słowami: "Jutro to może troszkę skomentuję..." i całe szczęście, że znalazło się słowo "może", bo bez niego czułbym się teraz nagi:) No to teraz troszkę nadrobię zaległości. Bardzo się cieszymy, że tak wielu polskich tatuatorów po raz kolejny Nam zaufała, i mamy prawie wszystkich tych, których chcielibyśmy ugościć. Po drugie, jeżeli zagraniczna część wystawców dopisze (plus jeszcze co najmniej kilkanaście nazwisk przybędzie), to znowu zrobimy milowy krok w podniesieniu jakości imprezy. Na razie wszystko zgodnie z planem!
Wracając na chwile do świąt. Pierwszy bardzo miły akcent to paczka od Tofiego z Kasią i Enzo z Agnieszką. Śliczny aniołek i smakołyki! Wow, bardzo, ale to bardzo miło... Drugi akcent, który będę pamiętał z tego roku, to wiele życzeń z całej Polski i nie tylko, za które serdecznie dziękuję. Jedne szczególnie utkwiły mi w pamięci, od Myśkowa. Jakby nie był super tatuatorem to byłby super pisarzem, ale i tak nie mniej zmęczonym!!! Nie poddawaj się!!!
Wracamy do rzeczywistości czyli... Sylwester!!! Ja z Anią "zdradzamy" KULTowych towarzyszy i jedziemy na bal dla "burżujów". Większość naszej rodzinki będzie imprezować wspólnie, ale jak dzisiaj usłyszałem o pomyśle pt. "Noc z tequilą" to jestem pewien, że będzie o czym pisać następnym razem.
Ale, że nie samą zabawą człowiek żyje, na zakończenie roku zmiana szaty graficznej naszej KULTowej strony www. Mamy nadzieję, że będzie łatwiej dla wszystkich w poruszaniu się po niej i będziecie z nami spędzali jeszcze więcej czasu!!!
Zobaczcie www.tattoo.biz.pl
Szczęśliwego Nowego Roku!!!
Radek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz