Moja lista blogów

sobota, 17 kwietnia 2010

TATTOOFEST BRAND 2010 #2!

„Zawsze miałem bujną wyobraźnię, zawsze byłem dobrym obserwatorem. Jest wiele aspektów życia i wiele elementów tego świata, które mnie inspirują. Filtruję to, co widzę i wyrażam moje wewnętrzne uczucia, próbuje uchwycić ciemną stronę otaczającą ewolucję człowieka. Odkąd pamiętam, pociągała mnie tematyka śmierci i innych mrocznych rzeczy. Dorastając, zdawałem sobie sprawę, że ten świat jest kształtowany na kłamstwach, chciwości i śmierci. Nie ma ucieczki od mrocznego przeznaczenia, które w przyszłości zgotuje nam świat technologii i geoinżynierii. Dlatego tworzę te organiczne i biomechaniczne prace, wyrażam koszmar, którego nikt nie zauważa. Rysowanie, sztuka i tatuaże są głęboką częścią mnie i stanowią mój sposób wyrażenia siebie i moich wyobrażeń.” Eric De L’Étoile
W 34 numerze TattooFestu można przeczytać cały wywiad z tym wyjątkowym tatuatorem i oglądnąć zdecydowanie więcej prac. Poprosiliśmy go o możliwość zrobienia kolejnej koszulki TFBrand opartej na jego twórczości, odzwierciedlającej jego osobowość. Po artystycznej koszulce Edka przyszedł czas na demonicznego Erica. Napis z przodu to stworzona specjalnie na tą okazję grafika, z której jasno, a może raczej ciemno widać kierunek twórczości tego tatuatora. Tył oparty na tatuażu. Ten motyw również nie daje nam złudzeń, że mrok i tylko mrok panuje w głowie Erica De L’Étoile.
Koszulka w wersji limitowanej. Tylko 90szt!!!
Radek







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz